SkatanOchHolken

Jag får väl släppa till lite då

Publicerad 2012-08-07 23:21:18 i Diverse,

Ja alltså inte så, jag håller benen ihop. Jag släpper till och bloggar lite alltså! Jag har idag, för ca 10 minuter sedan skrivit ett mail till min, ja-a, jag kan väl kalla henne min favoritdesigner kanske. Känns bra. Har ingen aning av vad som kan komma från det men det jag hoppas på är en lång och lycklig praktikperiod som leder till en massa spännande kunskap! I övrigt har jag alltså inte sysselsatt mig med så mycket de senaste dagarna förutom att jag varit på jobbet och hos mamma och på konstutställning med brorsan och försökt förtränga vad som pågår i mitt hjärta. Gå med i Occupy for Animals på facebook så gör ni mig lite gladare! Skriv under deras länkar också! Kram, God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela