SkatanOchHolken

STAY P O S I T I V E

Publicerad 2012-08-24 00:10:00 i Diverse,

Det är en av livets svåraste uppgifter, att fokusera på det som är bra och att inte ätas upp inifrån av ilska och besvikelse. Men hey, jag ska träffa många trevliga kompisar som jag inte sett på länge/inte sett så mycket av i sommar närmsta två veckorna, ska till London och äta på min favoritrestaurang och jag älskar mitt jobb och ett tu tre så är jag en bachelor rikare och än en gång fri att flytta var fan jag vill, har tre städer på önskelistan, kanske fyra så i det stora hela är livet jättespännande just nu, det gäller bara att komma i håg det och ignorera eventuella störande moment och bli glad och minnas hur glad man blev i efterhand efter att man haft söta små kunder som piffar upp ens dagar! Tack alla söta små kunder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela