SkatanOchHolken

Vilket bra inlägg!

Publicerad 2012-08-22 00:15:30 i Diverse,

Jag läste ett inlägg på nån blogg förut som jag inte riktigt vet hur jag kom över men åh vad bra det var, passade perfekt idag, har haft en sån där riktigt dålig känsla hela dagen idag och det var riktigt jobbigt på jobbet förut, kan ju inte stå och lipa när du ska kränga grejer, eller hmm.. då kanske folk sympatihandlar.. har då troligtvis bättre effekt i mindre butiker där man följer med folk genom hela köpet. Här är blogginlägget som jag kom över förut: http://www.devote.se/articles/bloggvaerlden/hur-kommer-man-oever-att-den-man-aelskar-aelskat-naagon-annan_20-2292.htm
Först råkade jag lägga in Jennies kontonummer, det var liksom det senast kopierade. Jag vet inte om så många är intresserade av det men jag kan ju såklart lägga in även det om någon är sugen på att ge henne en slant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela