SkatanOchHolken

Åka buss

Publicerad 2012-02-16 19:35:38 i Diverse,

Åka buss är ju något man kan ägna sig åt om man vill, eller om man måste, idag åkte jag buss hem från skolan, till den också för övrigt, jag var hungrig och hade en sådan där mjuk fralla med smält torkad ost på toppen i handen.. inget smör, inget pålägg. Tar upp pengarna, säger var jag ska och får en riktigt jävla sur kommentar om att jag minsann inte bara kunde ta med mig mat in på bussen sådär! Han sa det lite i stil med: Och vem fan tror du att du är? ..Jaaa.. någon som inte ätit middag och börjar bli RIKTIGT ARG! Nej, jag stoppade snällt när min halvätna smörgås i påsen och sa "Oh sorry", sen.. sen ni! Så satte jag mig i ett hörn av bussen där han inte kunde se mig och i ren protest så åt jag upp resten. Gubbjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela