SkatanOchHolken

Det är lördag

Publicerad 2012-02-04 15:02:27 i Diverse,

Det är lördag idag.. jag tycker att det känns jävligt kallt idag, huh ja! Jag sitter i soffan och fryser sakta men säkert till döds, onödigt egentligen för jag har massor att göra, dock svintråkigt, har diskat, ska städa och tvätta och det blir man ju varm av så helt idiotiskt att sitta här och frysa näsan av sig:
Snygg outfit också, har en stor tomatfläck på tightsen mellan låren, snyggt och fräscht. Ska till London i några dagar och har bara rena raggsockor och inga vanliga strumpor så det börjar ju liksom bli dags att tvätta.. får väl ta mig loss, men först får det nog bli skorpor, jag har lite hemlängtan, och te, jag har varit i England tillräckligt för att tycka att livet är bra märkligt utan åtminstone 3 koppar per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela