SkatanOchHolken

Ojojoj!

Publicerad 2012-01-31 01:15:15 i Diverse,

Nu har jag inte bloggat på 9 dagar, det är av den enkla anlendningen att det är mycket roligare/mer givande att blogga när man är bitter/jävligt less på livet/förbannad/olycklig. Det har inte hänt så mycket spännande som jag kunnat blogga om och jag har heller inte varit något av de fyra faktorerna som gör det lättare att blogga på sistone för förra söndagen (den veckan innan den söndagen som var igår, inte igår alltså.) när jag gick och la mig så hände något märkligt ska jag säga er jag kände plötsligt att jag var glad igen, jag var tillbaka till mitt normalläge, helt overkligt för det försvann ju runt 2006/2007 och har bara skymtats vid enstaka tillfällen och kortare perioder sedan dess och försvann helt 2011 men nu jävlar! 2012 är mitt år, det är helt säkert. Gud vad jag ser fram emot resten av året!
Idag har jag förresten känt honom som jag är kär i i ett år. Han blir säkert livrädd när han läser det här men det skiter jag i för det gör mig glad att skriva det! Men skit nu i det och titta på denna fantastiska konversation mellan mig och min homie Mathilda, jag blir så glad när jag får vara lustig, åtminstone tycker jag att jag är lustig och det är ju det viktigaste eftersom jag inte försöker mig på någon komikerkarriär (ÄN!):

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela