SkatanOchHolken

Ett litet mail från mig till Mathilda:

Publicerad 2012-05-20 02:08:47 i Diverse,

Så.. jag var alltså på "disco" igår.. på bardisken har de pålar.. du förstår upplägget, du har ju varit med förr, tar av mig skorna för att vara lite snitsig på stången.. tar på mig dem igen, inga konstigheter, går ner efter en stund och sätter mig vid bordet igen eftersom, you know me, jag är mer sugen på öl än på dans, speciellt eftersom en kille var sugen på mig uppe på baren och jag inte var överdrivet sugen tillbaka.. känner att vänster fot är riktigt jävla svettig.. höger fot var inte svettig, och jag tyckte att det var aning kyligt, funderade därför på vad som var galet, tar följaktligen av mig skon för att kontrollera vad som egentligen försiggår i skon. Ja det kan jag berätta, total massaker! Helt overkligt, inte ett piss ont men blod överallt, alla tår är röda och insidan på skon ser ut som ett slakthus. En av killarna som jobbar på restaurangen är snäll och erbjuder sig att tvätta foten och gör även så och då se jag att halva tåskinnet hänger löst. Tyvärr slets det nog loss lite mer i samband med tvätten så idag har jag haltat runt och blodat ner mina nya vita converse.. men hur var det nu? Det man inte vet mår man inte dåligt av så eftersom det är på insidan kan det få vara så blodigt det vill. High five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela