SkatanOchHolken

Så det är väl ungefär som det ska

Publicerad 2012-05-13 01:00:39 i Diverse,

Ja, då var jag i Turkiet då, hittills har jag gjort följande:
  • Fått skavsår (under fötterna!??) för att mina fötter inte är vana sommarskorna än
  • Bränt mig på ryggen (jaha, enda stället som jag blir brun på och inte brukar bränna.. vad hände?)
  • Druckit enstaka små turkiska öl (japp, enstaka)
  • Pratat med turkiska människor (det finns ju en hel del.. lite fler än svenskar även om varannan person här faktiskt verkar vara skandinavisk eller åtminstone nederländsk)
  • Luktat svett (trots att jag inte känt mig svettig och har en jättebra deodorant som påstår sig hålla i 48h)
  • Gosat med en apa, hon hetter Lily och var jättesöt och blev jättearg när hon inte fick sno tandpetare
..så det är väl ungefär som det ska. Det jag är mest nöjd med är självfallet att jag utan att någon, tror jag, märkt det hängt in iallafall 14 av klänningarna jag har med mig i garderoben. Något jag inte är lika nöjd med är min egen placering av min öppna resväska med full packning (minus klänningarna) mitt på hallgolvet.. det kunde jag ha tänkt igenom bättre innan jag rev ut allt, där får jag minuspoäng men om jag ska gå efter M i Londons poängsystem så går det nog bra ändå för jag får nog jättemånga pluspoäng för att jag har familj som flyttar till ett varmt land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela