SkatanOchHolken

Shit vad jag skulle va med på 99hetastelistan om jag var kändis!

Publicerad 2012-05-02 18:34:01 i Diverse,

Jag läste precis en lista på MSN över, jag tror iaf att det var det, 99 hetaste brudarna i år enligt.. kan det ha varit Brittiska FHM? Hursomhelst så hade jag om jag varit kändis SÅ varit med på den listan, vad är det för idioter som gör sådana listor och vad är det för bilder? Hon som vann heter Tulisa och jag har sett henne förr här i England.. Het.. jag vet inte, orange och typiskt äckelbrittisk skulle jag säga, här kommer hon:
Det borde vara olagligt att sminka sig dåligt när man är kändis, om kändisbrudarna ser ut såhär, hur ska då vanliga brudarna någonsin lära sig att sminka sig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela