SkatanOchHolken

Tandlossning och blåskärm

Publicerad 2012-05-01 15:53:45 i Diverse,

Så jag bestämde mig häromkvällen för att bli duktigare på att använda tandtråd. Använde tandtråd och kände att jag var svinduktig, vad händer? Jodå, plötsligt har jag en tandbit på tungan och jag blir sur. Idag tänkte jag igen, jag ska vara lite duktig och använda tandtråd, använde tandtråd och gick till skolan eftersom jag även på den punkten tyckte att det kunde behövas viss skärpning. Sitter och gör skolarbete, tar ett extratuggummi eftersom jag precis hade druckit juice och ville återställa ph-balansen någorlunda. Vad händer? Jo, skärmen blir blå och jag får tandbitar i tuggummit! Det verkar som att det är färdigpluggat och färdigtandtrådat för min del. Alltså vad lär man sig av det här? Jo att om man sköter om sina tänder så ramlar de ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela