SkatanOchHolken

Det var då trevligt

Publicerad 2012-09-07 00:14:03 i Diverse,

Jag var på bröllop i helgen, i Nottingham, prästen lyckades både säga fel förnamn på brudgummens bror och fel efternamn på paret så det får vi väl kalla lyckat. Jag tyckte att det var kul så det var ju bra. Lite underhållning för mig.

Jag hann även med att bli lite ovän med en på bröllopet, mest han med mig, jag gjorde inget förutom att kommentera att det var bra onödigt att kasta stolen just på ett bröllop. Det gick inte hem. Men dagen efter fick jag ett ursäktande e-mail från herrn i fråga.

I London hann jag med att äta nästan allt jag kom över, skulle nästan kunna tro att jag var gravid men jag tror att Åsa fick i sig minst lika mycket och hon såg inte speciellt fet ut så antagligen inte..
Blev även ganska onykter på torsdagen, det hade jag inte väntat mig men det var fantastiskt trevligt dock fick jag tillbaka för det både under fredagen och senare under söndagen då jag hade 2012 års kanske värsta dag. Sällskapet var trevligt men det var inte psyket. Fuck you psyket. Nu får du sluta. Jag har fått nog.

London var som vanligt väldigt bra, ska nog försöka att inte slösa så mycket pengar i höst så att jag kan åka ofta, nu ska ju även big sis flytta tillbaka så då har jag ju desto större anledning att åka oftare! Kul!!

Annars i mitt liv så har jag funderat på några olika skolor som jag skulle vilja gå. Två eller om det var tre ligger på väldigt otrevliga ställen som det efter omständigheterna är omöjligt för mig att bo på just nu så jag funderar på Berlin eller Amsterdam.. eller Sverige, jättekonstigt om jag skulle plugga i skogen i Sverige. Jag har iallafall en sak klart för mig och det är att jag ska göra det bra i skolan i år och sen aldrig sätta min fot i Huddersfield igen om inte det skulle vara för att min roomie möjligtvis skulle gifta sig där. Hade jag vetat vilka hemska faror som lurade där hade jag aldrig satt min fot där in the first place. Jag hade kanske aldrig ens flyttat hemifrån om jag hade vetat hur hemskt det är att träffa killar. Killar hemma är svin, men man vet det från början, man vet liksom redan vem som är svin och på vilket vis. Men, man lär sig väl av sina misstag. Jag hade bestämt att 2012 skulle bli mitt år men det är ju redan september och helt klart har det inte varit mitt år, det här heller så nu får fan 2013 visa vad det går för. Sist jag hade det riktigt bra var runt nyårsskiftet 2010/2011, så vill jag att hela 2013 ska vara. Ja tack! Nu bestämmer jag bara det och så var det med det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela