SkatanOchHolken

Precis vad jag tänkte på!

Publicerad 2012-09-19 01:15:53 i Diverse,

Jag satt här och var sentimental och pinsam och sa till Sira att jag ville se Love Actually eller The Holiday. Jag bytte TV-kanal ungefär 15 gånger och plötsligt så var den där The Holiday och nu har jag snart sett klart på den och känner mig som vanligt när jag ser sådana filmer en aning hoppfull och samtidigt förbannad.

Det var för övrigt helt ok att komma tillbaka, idag har jag varit ute och gått en långpromenad vid vattenreservoarerna med S och deras hund och varit på Morrissons för första gången i mitt liv.. för att växla in mynt, det var kul! Sen snålade jag och köpte svinbilligt schampo och balsam, 63p st, tror att det var 500 eller 600ml så det var verkligen bra snålat av mig, får vi se om jag får behålla håret när jag ska använda det imorgon då. Ja livet är sannerligen spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela