SkatanOchHolken

Raggad

Publicerad 2012-09-26 00:39:55 i Diverse,

Brrr.. i dag när jag gick under mitt paraply i regnet så dök plötsligt en man upp bredvid mig under ett eget paraply och sa något om vädret, jag mumlade något tillbaka eftersom jag inte var ett uns intresserad av att prata med honom. Han fortsätter och jag fortsätter att mumla, han frågar om jag är student och jag säger ja och tänker att "Och det är fan inte du äckelgubbe", han frågar om jag är tysk, jag blir sur och tar en avvikare in i min kompis butik fast att jag skulle rakt fram, för att slippa prata med tyskgubben som nog egentligen var indier. Jag tycker att gubbar ska sluta försöka ragga upp tjejer som är för unga för dem tills de får tydliga signaler om att det är ett ömsesidigt intresse.

I övrigt har jag idag inrett en tändsticksask med en liten kyrka, ett litet hus, en girlang, ett moln och en gräsmatta med en miniSickan. Bild kan eventuellt dyka upp senare när tändsticksask #2 är klar..

I morgon börjar min träning, jag ska på påldans! Kuuuuuuuuuul för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela