SkatanOchHolken

Don't shout at her, she drinks whiskey!

Publicerad 2013-04-30 12:57:25 i Diverse,

Det var en spännande helg jag och min partner in crime var ute mest för att vi ville men delvis för att fira min födelsedag, igen.. Det var jättekul förutom att jag blev utskälld rätt upp och ner, två gånger, av två olika män.. eller den ena får vi nog kalla kille kanske. Den första skrikapan dök upp när vi var på bar nummer 2, han var drygt 60 år och pappa till en bekant, jag hann ungefär säga: trevligt att träffas och så började han skrika.. trevligt. I vanlig ordning så var vi tillbaka på bar nummer 1 efter en stund, allt flöt på relativt bra tills skrikapa nummer 2, kompis till en jag känner, dök upp och började skrika om att "You're taking the piss", jag kan ju inte påstå att det är helt omöjligt att jag gjort det vid något tillfälle någon gång.. men ja, i det här fallet är jag iaf 99% säker på att jag varit snäll hela kvällen. Det hela blev svinkomiskt när en man som noterat att jag drack whiskey dök upp och la sig i och sa "Don't shout at her, she drinks whiskey!". Hjälpte dock inte och idioten surnade till ännu mer och stormade iväg och jag stod som ett frågetecken. Tyvärr så leder detta även till att jag Aldrig kommer få jobb på det enda företag jag vill jobba på eftersom han är chef där.. triiist.
 
Fick även höra rykten om mig själv.. att jag håller på och smsar med två olika killar, har träffat båda en gång och vet inte vad de heter och tycker att båda är svinoattraktiva och ingen av dem har mitt nummer.. (eniro finns ju inte här så man kan inte stalka folk lika lätt) jorå såatte! Men det är ju kul att vara så pass intressant så att det går maneaterrykten så sett, synd att det får mig att framstå som att jag har dålig smak bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela