SkatanOchHolken

Hohära!

Publicerad 2013-04-08 21:41:00 i Diverse,

Hohära har varit på besök.. vad tycker jag om det? Eftersom hohära är en av mina favoriter så tycker jag att det är gööörbra med besök. Hon skötte sig ypperligt. Jag fick låna ut lite kläder eftersom det är så kallt men förutom att hon frös och snodde mina kläder så tror jag att båda hade en ganska angenäm helg. Mest jag kanske som hade både kompis och blev utbjuden.. Malin fick visserligen sin beskärda del av uppmärksamhet hon också.. men i form av en alkis som stod och skrek och vägrade flytta sig ur vägen eftersom han tyckte att "You're FIT!". Jag verkade tydligen inte tillräckligt skräckinjagande så när jag höjde rösten blev han bara jobbigare och mer närgången. Tur att britter besitter civilkurage, en förbipasserande man röt åt honom och han pös i väg. Tack för hjälpen mannen!
 
Nya skor fick hon också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela