SkatanOchHolken

Och såklart, helgens höjdpunkt, Cecilias spellista:

Publicerad 2013-04-26 21:32:18 i Diverse,

Den här veckan (som om det vore någon form av tradition att jag lägger upp en helgplaylist.. lögner lögner och åter ljug) får ni en liten mix av gammalt, gammalt gammalt och något nytt, som känns gammalt eftersom alla jag känner redan spelat sönder den. Från moi till ya'll: 
 
1.Ni kan börja med den här för att få in fredagsmovsen:
 
2.Sen kan ni fortsätta med en gammal favorit som alltid får mig att komma ihåg att jag kommer vara störst, bäst och vackrast (och kanske fullast..) på krogen:
 
3.Efter att ni också fått den känslan, att ni liksom vill gå och gnida er mot väggarna eller ta på er själva så kan ni lyssna på den här som borde få er att känna er lite som Dr. Snuggles, iaf första 10 sekunderna:
 
 
Och nu förstår ni börjar det bli riktigt bra stämning så då tycker jag att det är dags att förstöra den lite med en nygammal favorit, hugg halsen av dig själv och dansa loss:
 
 
 
Nu bör ni ha börjat bli lite svettiga och då tycker jag att ni kan få köra lite Arvikastil och ta ert raggarpack till kompisar och trycka in en riktigt lortig gammal Volvo och lyssna på den här och slå lite med armen i taket och kasta McDonaldspåsar ut genom fönstrena:
 
 
Och så kommer vi då till El Grande Finale, ni blir liiite mer sofistikerade, kanske går över på vin istället för hembräntet ni fick tag i i bilen, kanske t.o.m tar en tur till någon trevlig takterass i London och röker en spliff istället och lyssnar på årets bästa låt:
 
 
Trevlig helg på er! Vem vet, imorgon kanske jag bjuder till och bjuder på min stripplåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela