SkatanOchHolken

Om ni ska på fylla i helgen (själv vet jag inte än..)

Publicerad 2013-04-26 21:08:17 i Diverse,

Idag är jag så himla stolt över mig själv.. medans alla i min klass stressar ihjäl sig hänger jag i London, Leeds, York och Manchester och äter dyr mat och dricker öl, vin, cava, whiskey, ja, det jag kommer över helt enkelt. Jag planerar att i vanlig ordning göra några 22-05 pass med skolarbete. Började igår kväll med 22-01. Gick såklart svinbra. Idag kom jag till skolan 09.30, ingen blev sur heller, jag låtsades som att jag inte visste att jag kom för sent och de hade den goda smaken att inte berätta det för mig. Jag själv hade den goda smaken att stanna en timme längre än jag får och slutade kl 17. Det mesta gick som det skulle, något som är helt overkligt då jag knappt fick någon assistans alls med laser cuttern. Så nu har jag kanske 40 nya guldfärgade fuskläderhårborstar.. väldigt användbart..

Men nu till humorn, eftersom vi alla vet att det är det jag gör bäst, här får ni en liten lista inför helgens festligheter:

1. Kom-i-håg att bara för att du tycker att någon är snygg är det inte alls säkert att han/hon tycker att du är det.. reka lite först, kollar personen inte tillbaka, flyttar sig eller gör konstiga miner när du försöker blinka lite till dem eller närmar dig, då kanske du ska tänka över om killen/tjejen du precis dissade kanske var nåt ändå..?

2. Om någon säger att den inte förstår vad du säger och samtidigt himlar med ögonen mot sin kompis, då kan det faktiskt betyda att den inte är intresserad, inte nödvändigtvis att den faktiskt inte förstår vad du säger (JA, jag menar DIG din fyllebritt från i lördags! Förstod visserligen inte vad du sa heller men poängen var att jag var jättetydlig och trevlig de första 20 minuter, det var ditt eget alkoholintags fel att jag var tvungen att bli otrevlig, förlåt).

3. Om klacken är för hög, du får nageltrång av skon så du inte kan gå, stayupsen klämmer och klänningen är för kort, skjortan för tight och andedräkten för dålig, ja då kommer du inte ha kul, men någon annan kommer, på din bekostnad. Gå hem, gör om, gör rätt.

4. Om du får en peng i din pint, downa inte om du inte vet säkert att du klarar det.. det är Inte charmigt att spy på golvet!

5. Gör inte som jag och stanna ute till 11..AM. Det är ok att gå hem runt 01snåret. Take it from someone who knows.. men om ni nu måste härma mig, se till att ha på er kläder som ni inte behöver skämmas i när ni går hem och ha tillräckligt med pengar på er så att ni kan ta en taxi.. det suger liksom att behöva gå hem i.. tjaaa.. påfågeldräkt..

6. Det är även bra att ha på sig glasögonen eller ta av sig fylleglasögonen innan man bestämmer sig för att följa med någon hem/ta med sig någon hem/hångla med någon ute. Det finns flera anledningar till detta.. Några av dem är: Det kan vara din chef.. det kan även vara din granne, din lärare eller någon annan du absolut inte vill råka vakna med minnesbilder av eller ännu värre, hemma hos. Det kan även vara så att det är ditt ex och det är ju ditt ex av en anledning (för att svinet dumpade dig eller för att du var så jävla trött på idioten). Här vill jag lägga in en liten parentes: (Det här har jag bara hört om, inte upplevt själv. Jag har ALLTID glasögonen på mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela