SkatanOchHolken

Kanske det är dags att lägga ner?

Publicerad 2013-08-21 20:25:05 i Diverse,

Jag undrar om det kanske är dags att lägga ner bloggen egentligen.. Det mesta av det som skrivits är något som känns som en del av en annan person. Jag har som ni säkert märkt, ni som hängt med ett tag, ganska mycket mer integritet än vad jag haft tidigare. Jag har skaffat mig lite filter. Jag skriver inte precis vad som helst längre utan håller på detaljer runt det som sårar och gläder mig allra mest! Helt enkelt för att jag numera tycker att det är för privat. Det som är kul med min blogg är ju just det ocensurerade totala självutlämnandet och om jag inte klarar av att bjuda på det längre.. vad är det för vits då? Jag har så många historier att berätta, men vem berättar jag det egentligen för? Vill jag berätta det för den personen?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-21 21:29:34

Å nej!!!! Du kan inte tänka dig att fortsätta/återuppta självutlämnandet? Det här är ju den enda bloggen jag läser. Regelbundet.

Fast det viktigaste är ju att du mår bra... O, svårt...

Megakram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela