SkatanOchHolken

Back to reality

Publicerad 2013-01-13 22:13:22 i Diverse,

Då har jag landat i England och även tagit mig in hemma. Har ingen mat så jag får gå och lägga mig hungrig.. Jag har blivit storasyster igen idag. Jag hade ju hoppats på en kille men det ska nog gå bra med en tjej också.. hehe =) Jag har ju gillat de första två så jag tror det blir superbra med den här också! Så grattis till mig som brorsan sa.

Har haft en trevlig helg och sett folk jag tycker om som jag inte sett på länge. Blev dessvärre fruktansvärt bakfull och känner av fyllenerverna idag också. Huh.

Nu blir det alltså fullt fokus på skolan, känner mig svinnervös och har egentligen ingen koll alls känns det som på vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela