SkatanOchHolken

Inte ett skit!

Publicerad 2013-01-15 23:44:00 i Diverse,

Jag har inte gjort ett skit idag, fast ändå så mycket! Jag har badat och sett ett och ett halvt program av stjärnorna på slottet, ätit brödskalk, ätit fruktsallad, sökt två praktikplatser och mailat en skola inför hösten. Pratat med Gabby och hittat jobb åt henne, hoppas jag :) Eller ja, hon visste redan om det men jag har iaf tjatat hål i huvudet på henne om det! Pratat med en massa andra folk. Har bäddat sängen, ändrat ögonvitan på en kompis i photoshop. Men jag är verkligen skitkass på att vara ensam hemma.. jag har inte varit utanför dörren idag så p.g.a det så ska jag gå till skolan imorgon, oavsett väder, bussförbud! Finner inte mina vitamintabletter så då måste jag verkligen gå till skolan så att jag får lite d-vitamin! I övrigt är jag på svinbra humör, hoppas att jag vaknar så imorgon också! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela