SkatanOchHolken

Ansökan mottagen - check

Publicerad 2013-07-04 00:01:13 i Diverse,

Jag trodde att jag skulle få svar typ idag angående min master, men nicht! Däremot har jag fått meddelat mig att de har tagit emot min ansökan. Bra. Det är egentligen väldigt spännande nu! Min sjukhusdesign ska snart tryckas, jag håller på och jobbar lite på ett projekt som ska göra mig till miljonär inom några år, det är också spännande, superspännande! Sen har jag bestämt mig för att jag ska åka på semester i September, det blir bra! Behöver något att se fram emot! Sen så gjorde jag ett allroundtest häromveckan, jag har inte klamydia, HIV, gonorré eller något annat otrevligt, möjligtvis lite förkylning bara, så det är också bra! Imorgon ska jag träffa en kompis som jag aldrig träffar och det blir också jättebra! Bra bra bra bra, det enda som inte är bra är att jag börjar jobba om 8h och har pms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela