SkatanOchHolken

Min konstiga design!

Publicerad 2013-07-12 02:13:35 i Diverse,

Det är inte bara mina jobbdesigns som är konstiga, det är bloggen också, jag älskar den här nya bilden så himla mycket och vill ha den överallt! Cred till Sofie! Det är bara det att jag inte orkat fixa så att den blir rätt storlek, men den får väl vara lite skev då.. jag tränar mig på att släppa kontrollen så det kanske helt enkelt är ett steg i rät riktning! Efter ett filmtips från göteborgaren har jag nu tagit mig igenom en halv film ikväll! Fantastiskt bra so far så jag tror att jag ska se resten imorgon.. och jag misstänker även att det kommer bli en av mina tre-fem filmer som jag ser hela tiden. Jag vet inte riktigt vad det säger om mig att igenkänningsfaktorn är väldigt hög.. men skit samma, är jag sjuk i huvudet så är jag väl det.. inte så mycket att göra åt saken.
 
Har varit hos ryssen idag och har således blåmärken över hela ryggen, HELA ryggen, nice!
 
 
Beach 2013, here I come ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela