SkatanOchHolken

Ääääntligen hemma

Publicerad 2013-06-11 12:04:00 i Diverse,

Det är märkligt hur saker ändrar sig.. Jag kunde inte vänta på att åka tillbaka hit när jag var i Norge. Inte för att det är något större fel på Norge (..eller jo förresten, vem försöker jag lura!?) men här har vi ju alla chavs som är det absolut obehagligaste jag vet i hela världens, förutom kanske leksaksormen som skrämde livet ur mig på gatan igår, huh! Ja en chav är en person, vanligtvis kille, i gympaskor, träningsdräkt och liten fejkBurberry/Gucci-väska, de går gärna konstigt så att det ser ut som att de blivit skjutna i ena benet, vilket de inte har eftersom det enda stället de härjat på är på gatan next to mums house... Där rånar de stackars turister/barn/kvinnor/handikappade friskt, skriker efter, kastar grejer på och beter sig allmänt ouppfostrat. Som vanligt tappar jag tråden.. det känns lite förvånande egentligen att jag blev så glad över att komma tillbaka.. dels så har jag ju efter varje år inga kompisar kvar eftersom de flyttar hem, dels så har jag inget jobb.. ja, jag vet inte alltså, vad som är grejen, det kanske bara är det att alla mina saker är här och att det är skönt att ha ett riktigt hem.. Hmm.. jag kan bara inte vänta på att köpa hus, men hur ska jag ha tid till det och hur ska jag kunna bestämma var det ska vara? Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela