SkatanOchHolken

Dagens låt även om jag avskyr Frej:

Publicerad 2013-06-13 19:45:35 i Diverse,

Vid min verkligt briefa encounter med Frej, som är en del av Far och Son, som förut var med i Slagsmålsklubben, så uppstod ömsesidigt hat/avsky. Jag kan ju inte hålla käften och var tvungen att berätta hur löjlig jag tyckte att han var under konserten med vissa jävligt fåniga kommentarer.. Det gick väl inte helt hem alltså.. så ja, om han skulle träffa mig igen är jag ganska säker på att han skulle komma ihåg mig ungefär som "Den-jävligt-dryga-fjortis-jäveln-på-Arvika-Festivalen".. som sagt ömsesidigt.. men han ska få det här, jag ääääääääälskar den här! ..men igen, tror att det nog har mer med Simon G att göra än Frej Larsson, men skitsamma, SÅ långsint ska jag inte vara!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela