SkatanOchHolken

Dagens outfit...

Publicerad 2013-06-17 23:15:28 i Diverse,

Dagens outfit.. det är en bra en.. en klassiker som jag kommer fortsätta med i flera år framöver om jag inte blir för fet.. och det blir jag inte!
 
Hårsnodd: gammal, stulen, tillbakastulen, brun från H&M, stad okänd.
Mascara: relativt ny, felköpt, brun istället för svart, samma som vanligt, Max Factor Dramatic Look.
Älghorn: lånade av stylingassistenten.
                     
Läppstift: Vegas Volt från Mac, köpt på lortköpcentret Oslo City efter flera timmars plågande av stackars butikspersonal.
Klocka: Köpt på "fel sida" Ramblas, Barcelona, efter en relativt obekväm situation med en prostituerad narkotikaförsäljerska med världens blåtira och hund, av en mycket ihärdig klockbutiksägare med oväntad servicekänsla, både för att vara på den sidan och för att vara Spanjor, tio poäng till honom! Casio.
Topp: (Som man inte kan se alls eftersom det är så man gör när man gör modereportage) Svart, Oasis, Huddersfield.
Kofta: Svingammal med stor rosett som inte tål maskintvätt, bara kemtvätt men det skiter jag i och kör den i maskin ändå, Coast.
Kjol: randig, känner mig som en geting, på ett bra sätt, också ganska gammal, men inte SÅ gammal. Känner mig även ganska fransk.. också på ett bra sätt. Från COS (och det känns ju såklart också bra, me love COS!)
Underkläder: Privat, svart och relativt spännande.
 
Och för övrigt så har stylingassistenten och jag själv varit på praktik idag, eller kanske mer volontärarbete, hängt upp lite skit på galgar i S butik, fort gick det också, RUTINERAD. Sen har vi stickat.. skulle stå på utställningen och prata med folk.. fanns bara inte speciellt mycket folk att prata med. Någon hade lämnat stickor och garn så.. ja, stickade en liten kant och bytte t.o.m garn mitt i. I övrigt så är jag ungdom och tänker bara på sex, drugs and rock n roll.. eller mer, hugs, drugs and house. Måste säga att det inte är mycket vettigt alls som går genom min skalle för tillfället. Försöker läsa lite nyheter men blir ständigt påmind om att jag inte fått med mig ett endaste dugg av vad som händer i världen.. och ja, det är ganska skönt egentligen. Jag softar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela