SkatanOchHolken

Det här går ju för fan inte!

Publicerad 2013-06-05 18:33:00 i Diverse,

Nu kunde jag äntligen efter flera veckors insomnia sova ut och sov först till tio och kände att det var för lite och sov till tolv istället.. vad har jag gjort sen..? Jo jag har ätit tre smörgåsar, en med blåbär, som jag inte ens tycker om, och två med jordnötssmör, städat badrummet och duschat och sminkat mig. Inte ett dugg har jag fått gjort med andra ord.. Så många saker som jag borde ha gjort. Jag har spenderat min tid på skype och på att röka en miljard cigg. Så vet jag att jag kommer bete mig precis likadant när jag kommer tillbaka till England för S är inte hemma då. Dumt dumt dumt. Jag borde ju vara ute och härja men har ingen lust. Idag ska jag iaf till brorsan och se på "hans" nya lägenhet och sen ska jag sova där några nätter. Men han ska inte vara där och alla andra jobbar och jag med för den delen. Jag måste ju ta mig ut så att jag får lite nya intryck så att jag har något kul att blogga om och framförallt så att jag har något att göra.. Jag fick åka buss gratis igår, påfyllningsnätet för mitt busskort var nere så jag kunde inte fylla på så därför fick jag vänligt men bestämt be om att få åka gratis, det gick bra.. tyvärr går det inte att fylla på här så vi får se hur det går nu när jag ska in till stan igen..
 
När jag landade i Oslo den här gången så kändes det inte som att jag kom hem.. så nu vet jag inte var hem är längre. Förr var det hem när jag kom hit. Sverige har inte känts som hemma på många år, eller egentligen aldrig. England.. hmm.. jag vet inte. Jag är förvirrad, jag vill att allt ska vara självklart att jag ska veta att det jag gör är rätt men inget känns 100% rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela