SkatanOchHolken

Ett gulligt djur - jag alltså - dagens låt

Publicerad 2013-06-17 01:24:54 i Dagens,

Ibland när jag är på bra humör så tycker jag att jag ser ut som ett djur och det tycker jag egentligen är ganska trevligt, jag tycker mycket mer om djur än människor, förutom ormar, vill dem inget ont men jag tror att de vill mig ont. Och spindlar, de vill också äckla sig. Hela tiden. Jag har drömt jättemycket om ormar och ålar på sistone. Jag är osäker på om det började före eller efter den fruktansvärda ormhändelsen förra veckan då jag gick nerför huvudgatan i Lindley och ett barn kom målinriktat mot mig med en orm i handen och jag slutade andas och fick hjärtklappning och började nästan gråta. Han skrattade. Det gjorde inte jag. Ormen var inte vid liv.. hade heller aldrig varit vid liv, den var gjord av plast. Jag tycker om en orm, jättemycket, Sir Väs i Robin Hood! Jag har faktiskt en gosedjurs-Sir Väs, som sitter runt en lampa hos mamma.
 
Nu är det dock inte en orm jag ser ut som, kan inte riktigt sätta fingret på vad det skulle vara för djur men det måste vara ett konstigt ett eftersom jag ser ut som Jokern i Batman när jag tycker att något är riktigt kul.. och Jokern i Batman ser ju ganska konstig ut..
 
Som alla andra så lyssnar jag nu på den här, om ni vill se bröstversionen av videon så får ni googla låten och skriva unrated, de har ganska bra bröst så definitivt värt att se, risken är såklart om ni är tjejer att ni blir avundsjuka och utvecklar en ätstörning.. det gjorde jag.. jag har nästan inte ätit någonting idag, bara daim, chips, mer chips, coca cola och flingor..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela