SkatanOchHolken

Fin muslim goes blöt katt

Publicerad 2013-06-21 01:25:24 i Diverse,

Ni vet sådana där slappismuslimer som bara har en halsduk lite casual hängande runt håret.. jag skulle vara en så himla bra sån muslim, jag testade idag när jag var ute, på grund av det plötsliga skyfallet.. jag skulle vara en jätteful muslim om jag skulle vara tvungen att ha en hijab hårt knuten runt håret men om jag däremot skulle ha en sjal slappt runt håret, gud vilken snygg muslim jag skulle varit! ..inte lika snygg dock när jag 10 sekunder senare förvandlas till en blöt katt, eller bara något katten släpat in, jag har inget emot regn egentligen.. "Det finns inget dåligt väder.. bara dåliga kläder", idag hade jag verkligen dåliga kläder, tygjacka, fodrad som sög åt sig allt vad vätska heter och öppna skor. Öppna skor kanske möjligtvis är bättre dock.. för då rinner det ju ut igen, torkar antagligen snabbare. 5 whiskey och cola senare så är jag iaf hemma och torr igen. Det verkar som att det enda jag gör är att vara ute och dricka whiskey.. det kan ha att göra med att det är det enda jag gör.. Det är så mycket folk att säga hej då till, de andra åren så har jag dragit först så jag har undvikit att säga hej då, jag har bara, oops, det blev inget, jag drog, hejhej. Men i år så är det ju lite mer på riktigt så nu vill jag gå ut med alla, hela tiden och det är faktiskt skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela