SkatanOchHolken

Hade tur!

Publicerad 2013-06-16 06:49:37 i Diverse,

Jag hade tur.. kan man säga, hon vaknade precis när jag var påväg att gå och tvätta av mig sminket, kom och halvsov i min säng i 15 minuter och sa sen, vi ska ut, jaha sa jag.. Så gick vi ut, kom ut vid 1.30 och blev hjärtligt välkomnade på vår stammisbar, där hade de tydligen haft världens slagsmål precis innan vi kom dit, någon form av rasistiskt fotbollshuligangäng, ni kan ju tänka er själva.. brittiska rasister som samtidigt är fotbollshuliganer.. jag är inte imponerad av britter in the first place, inte imponerad av fotbollshuliganer, inte imponerad av rasister.. så ja, glad att vi precis missade det. Sen så var djn, vår polare, ganska trött på det så han ville gärna berätta hur mycket han hatar vita personer, men inte mig då, haha, "I fucking hate white people, but not you obviously, but I fucking hate white people", hans polare är vita då.. så det blir ju lite jobbigt men, ja, jag förstår honom, britter..
 
Det är ju ganska mycket assgrabbing going on här.. så nån bekant till honom tyckte att det var ok att ta mig på röven vid upprepade tillfällen, han ser ut att vara närmare 40, borde man inte ha lärt sig då..? Nej, tydligen inte.. Jag berättade för honom att det fan inte är ok, han verkade skämmas lite.. i ungefär 10 sekunder. Hans kompis var ganska kul också.. han sa "Oh! You're swedish!!" Jag: "Yeah, I told you last time I met you" han: "Oh.." jag: "yeah" han: "Was that here?" "Yeah, just over there" "Oh, well sorry about thinking that you were swedish twice!" "I am swedish.." "Yeah but sorry about thinking you were swedish twice!" "I AM swedish" "I've always had a thing for swedish girls!" "..yeah, everyone does.. it's sort of the way it is.. :/" "Can I take you for a date?" "No" "Why?" "Cause I'm not interested.." "Why?" "Not attracted to you.." "But I'm really attractive!" Ja, det blir ingen date, det gör verkligen inte det alltså.. Men tack för visat intresse!
 
Pizzan var inte så god som den brukade vara heller, men det är gott med mat då :D Råkade stoppa taxin på bensinstationen också, så imorgon äter jag hula hoops och daim till frukost och dricker cola, mmmm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela