SkatanOchHolken

Hur står det till i foten egentligen?

Publicerad 2013-06-12 14:29:22 i Diverse,

Spännande! Jag är ju ingen van doktorsbesökande, det enda jag gör hos doktorn är att få nya p-piller och kollar så att jag inte bär på någon otrevlig sjukdom, ja, ni vet sådana där som man kan få om man slarvar med kondom.. komihåg att inte göra det! (Vilken bra och ansvarstagande förebild är inte jag?!). Hur som helst, idag ska jag till doktorn, om precis en timme faktiskt, då ska jag röntga foten! Tror jag åtminstone, jag har ju en tendens att fastna med lilltån i grejer och har, tror jag, brutit den flera gånger. Den här gången har det visserligen inte med mina dinosaurieformade fötter att göra utan att jag gillar Street Fighter och utmanade en kille i kampsport, slängde honom över ryggen (yes, säker!) och han fick tyvärr tag i min arm i fallet och jag flög också runt och hamnade med foten jävligt konstigt och har sedan dess haft lite problem med att gå och fått ett blåmärke på sidan av tån. Så nu är det jättespännande eftersom jag tycker att det skulle vara väldigt kul att kunna få bekräftat att jag brutit något (hej, jag är fem år gammal och vill skryta om att jag brutit foten) eftersom det aldrig blir bekräftat när jag gör något. När jag bröt revbenet så vägrade de röntga mig men jag har ju fortfarande ont 5 år senare så det verkar ju som att det var något fel alltså..

Om jag får bekräftat att det är fel på den så ska jag nog ljuga ihop någon rolig historia om hur det hände, typ att jag varit i Riga och blivit attackerad av 15 rånare och slog ihjäl allihopa, eller nej, slog ner kanske. Så kan jag sätta på gips sen och inte få bada på hela sommaren (bra, jag vill ju helst inte bada). Som sagt, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela