SkatanOchHolken

I kristider - utegångsförbud

Publicerad 2013-06-03 23:25:00 i Diverse,

I vanlig ordning så har jag ekonomin i ordning.. egentligen, bara det att pengarna så att säga sitter fast i framtiden.. typ i form av att jag inte jobbat för dem än och att jag inte får skattepengarna än på länge.. Jaja, det är helt och hållet mitt eget fel eftersom jag är dum i huvudet..
Sen så är jag ovän med min personliga bankman också så jag funderar på att ev. byta till lån i farmorbanken, farmorbanken ställer inga frågor och inga krav. Undrar hur mycket man kan låna där.. det lär behövas en del jao..
Jag tror att utegångsförbud kan vara nyckeln till en ekonomi som lever i samspel med verkligheten. Då kan man tjäna pengar som man inte måste betala tillbaka utan kan använda själv när man får dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela