SkatanOchHolken

Ingen röntgen :(

Publicerad 2013-06-12 21:31:46 i Diverse,

Fick inte röntga idag heller, jävla dret. Hade möjligtvis kunnat tvinga mig till det men vid närmare eftertanke så var jag där och ultraljudade handen för inte så länge sedan så jag tyckte att det kändes lite jobbigt att tvinga mig till det.. samma läkare.. han tyckte jag var ganska löjlig när jag var där med handen också, men då fick jag ju iaf lite surgery så, inte så löjlig, hade ju ont och det blev bättre efteråt. Han trodde att jag hade fått en spricka i foten.. trodde att det skulle gå över efter 6 veckor.. det sa han efter att jag meddelat att det är 6 veckor sedan det hände.. så jag får tydligen vänta ett tag till.. eller? Jag har iaf svinsnygga ben idag, så det är ju kul! Här är de:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela