SkatanOchHolken

Jag är sjuk i huvudet

Publicerad 2013-06-13 19:35:11 i Diverse,

Jag satt precis och skypeade med min polare i Minnesota och inte helt oväntat pratade vi om killar, idag mest en analys av ett av hennes ragg. Vi avslutade med att jag sa att hon skulle lyssna på "Fullbordat samlag" - Simon G, hon sa då att hon gillar hans "Elda med papper", har inte lyssnat på den på länge så jag lyssnade på den och fann mig själv gapskrattandes ensam medans jag fyllde diskmaskinen.. Jag fattar inte vad det är med min skalle.. jag tycker ju att det börjar bli tråkigt att vara singel Men.. jag blir svinglad när jag inte har någon kille i mitt liv alls, så nu är jag då svinglad, det jobbiga med det är bara att jag vet hur det blir, man får vara i fred och glad i ungefär fem minuter och sen dyker det upp någon som jag inte kan hålla mig undan (och det vet jag att jag inte kan eftersom jag tycker att det är alldeles för spännande) och sen går det åt helvete, så går det runt så månad efter månad. Men just nu är det svinbra i alla fall! Jag kanske får vara såhär glad hela sommaren om jag har tur för jag träffar ju aldrig killar på sommaren. Till skillnad från alla andra så har jag aldrig en sommarflirt, hänger bara med killar på vintern, så vem vet, det kanske blir en svinkul sommar då! Jag tycker såklart att ni ska lyssna på hela albumet "Att leva med skammen" men här får ni då Minnesotatipset:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela