SkatanOchHolken

Lördagskväll

Publicerad 2013-06-15 23:42:10 i Diverse,

Ungefär såhär spännande tycker jag att det skulle vara att gå ut..
 
Ungefär såhär spännande är det i verkligheten.. S textade mig från sitt sovrum och undrade vad jag gjorde.. hörde det inte och svarade några minuter senare.. på de få minuterna har den jävlen lyckats att somna.. så nu har jag alltså ingen att gå ut med (..ingen som jag vill gå ut med iaf) och heller ingen att umgås med här hemma, jag känner mig som en t-rex. Jag sov en timme mellan 18-19 så jag är heller inte helt redo för att gå och lägga mig.. Så jävla uttråkad, men egentligen är det säkert inte ett dugg synd om mig.. jag var ute både måndag och igår..
 
När jag vaknade imorse var det bara en enda grej jag ville göra, åka skateboard, så jag måste nog ta hit min skateboard! ..det jag gjorde istället för det var att gå till S butik och sätta på prislappar och vika kläder, var riktigt trevligt om än inte speciellt likt mitt egentliga dagskall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela