SkatanOchHolken

Söndag vare här..

Publicerad 2013-06-30 23:35:00 i Diverse,

Som sig bör på en söndag sitter jag i pyjamas i soffan och har ätit chips och pizza! Igår tog jag bil till jobbet.. från Sverige till Norge och sen tog jag bil tillbaka till Sverige efter jobbet och gick på krogen. Det var en skum kväll. Jag träffade en hund vid namn Gunnar, väldigt trevlig kille! Han öppnade min väska och tog mina tuggummin. Jag skulle sova hos G (ja inte Gunnar alltså) men det blev inget.. för vi var på efterfest tills runt 12snåret. Så jag har sovit ungefär 30 minuter idag, 15 min hos henne, 15 min i bilen på väg.. TILLBAKA till Oslo igen! Haha. Sen sist: Onsdag Huddersfield-Manchester-Oslo, Torsdag Oslo-Arvika, Lördag Arvika-Oslo-Arvika, Söndag Arvika-Oslo. Ganska bra inklämt där! Jag var tvungen att kissa i en buske mitt i stan i natt, det var jag inte nöjd med, däremot var jag jättenöjd med min pommes frites med kebabsås och ost! I fredags så såg jag förresten en snygg kille i Arvika! Skräll säger jag!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela