SkatanOchHolken

Vad jag har lärt mig idag..

Publicerad 2013-06-15 04:50:27 i Diverse,

Idag har jag lärt mig följande saker:
 
1. Det är inte bara jag som är snobbig och tycker att Wetherspoons är en lortig kedja som man aldrig vill gå till..
2. Det är inte alls så spännande som man kan tro att ha sin slututställning..
3. Det är faktiskt inte ett dugg kul att ha slututställning om inte man har familj/kompisar som kommer, man känner sig mest som en idiot..
4. Man känner sig antagligen som en idiot oavsett, speciellt om man är britt och faktiskt Har sin familj där eftersom man måste introducera dem till sina klasskompisar och britter inte är speciellt bra på att bli introducerade och ta i hand (de blir lika förvånade varje gång) utan minst 5 glas alkohol innanför västen..
5. Man kommer in på stället man trodde att man var portad från..
6. Håller man sig till Makers Mark så går det bra..
7. Det är ingen idé att dela taxi, man får betala lika mycket varje gång ändå..
8. Om man inte använder nässpray så känner man inte att det luktar jättemycket puke på Parish..
9. Om man kisar så är bartendern nästan snygg, bara nästan..
10. Dörrvakten på Parish tar ungefär två år på sig att komma över ditt skämt om polisanmälan för sexuella trakasserier.. (Vad är det med män och skämt? Jag gillar inte att generalisera.. men jag känner fan inte en enda man som klarar att en tjej är sarkastisk..!?)
11. Femfresh är det bästa som hänt.. man får spola ner dem i toaletten så när det är slut på toapapper så är det bara att använda dem.. namnet gives it all away, det bästa som hänt!
12. Den här listan suger verkligen
13. Jag går och lägger mig och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela