SkatanOchHolken

Är det adrenalin i den här?

Publicerad 2013-03-13 19:32:51 i Diverse,

Har varit hos läkaren idag. I höstas fick jag en knöl på handen och det visade sig vara en "Ganglion", har ingen som helst aning om vad det heter på svenska. Det är som en gelekapsel med mjuk gel inuti.. Finns ingen anledning till att de dyker upp. Läkaren sa att jag kunde testa att slå hårt på den med en bok, då kan de spricka och försvinna ut i blodet. Det fungerade dock inte så idag har jag tagit bort den. Nästan, själva kapsel är kvar men innehållet är borta så snart ska jag kunna stötta mig på handen igen.. om inte jag råkar vara den ena lyckliga av fem som får den tillbaka, då får jag isåfall operera ut den och då får jag ett coolt ärr på handen. Jag fick bedövning och de frågade mig hela tiden hur jag mådde, jag förstod inte varför för jag tycker att det är lite löjligt att börja må dåligt för att de suger ur lite gelé ur kroppen. Det ändrade sig snabbt när jag kände att jag fick hjärtklappning och blev illamående. Jag ställde frågan: -Does it contain adrenaline? -Yes. -Oh no. Så i vanlig ordning så fick jag lägga mig ner och vila och må dåligt. Jag hatar adrenalin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela