SkatanOchHolken

Det blir bättre och bättre! Och ananastatueringar!

Publicerad 2013-05-27 13:14:14 i Diverse,

Nu kommer Selly-Bob hem med chips till mig och jag blir jätteglad för det! Sen så har jag funderat på en sak de senaste dagarna! En kompis hade en statusuppdatering där han undrade vad han skulle tatuera under en annan tatuering.. jag spontansvarade "Unicorn" "Or pineapple". Han undrade varför fan han skulle vilja ha det, det undrar inte jag, jag undrar mer vem vill INTE ha en ananas tatuerad..? Men sen så är det ju det där med att jag tror att jag kanske skulle ångra mig om jag tatuerade mig, för att jag skulle känna att jag aldrig var riktigt naken.. Skulle ju aldrig kunnat ha p-stav tillexempel för att jag vet att jag skulle vid något tillfälle få panik och vilja ta bort den och möjligtvis bli så frustrerad så att jag skulle skära upp armen själv.
 
...å andra sidan kanske jag inte alls vill ha någon ananastatuering.. vad i helvete liksom? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela