SkatanOchHolken

Det här är ingen björk men lite uppskattning i vardagen är väl alltid trevligt..?

Publicerad 2013-05-19 15:49:44 i Diverse,

Helgen har gått i björkens tecken.. Jag är ingen botaniker av rang men jag vet att det här, det är minsann ingen björk. Till min stora besvikelse har jag bara sett björkar som står placerade precis bredvid CCTV-kameror och har därför inte kunnat stjäla någon gren.. I Sverige hade man ju bara gått ut och tagit en björkjävel, här blir det så himla komplicerat eftersom det ta mig fan är folk ÖVERALLT och kameror, dessa ständiga kameror. Inget får man göra. Hur som helst så kom min sambo på ett ställe där hon tidigare hade roffat grenar och körde mig dit, där råkade det ligga ett avsågat träd så det passade ju fint, dessvärre låg det precis vid någon form av hem för folk med diverse diagnoser (ja, man behöver nog inte ha någon diagnos för att vara så olämplig mitt på dagen, speciellt inte i England, men de här killarna hade det iaf..). Jag hann inte mer än att sätta ena foten utanför bilen innan det busvisslades hejvilt, följt av "Aaahhh nice arse" och "Bend over, bend over". Jag blev lite illa till mods eftersom jag är av typen som vill skrika något drygt tillbaka men förstår att här så är det ungefär under sådana omständigheter som man får en kniv i magen. Jag höll därför tyst och ägnade mig åt min trädvandalism, de fortsatte att vråla och jag tryckte in trädet i bilen och satte mig, när vi åkte så började de kasta grejer efter bilen och skrika att vi var, ja det gamla vanliga. Så ja, jag är ganska glad att jag höll tyst. Det är säkert bra träning för mig att vara i England och göra just det, hålla käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela