SkatanOchHolken

Fascinationen i konsten att ragga

Publicerad 2013-05-04 19:45:00 i Diverse,

Det är inte många saker som fascinerar mig så mycket som pick-up lines och böcker som The Game.. det som fascinerar mig är inte hur fan det kan fungera, jag förstår att om en kille är charmig och din smak och säger "rätt saker", ja då faller man dit, men det som fascinerar mig är hur efterblivna tjejer är! Om en kille kommer fram och inte är din smak på något som helst sätt och det är tydligt att han har lärt sig allt han säger till dig genom att läsa böcker.. hur kan ni då gå hem med honom, HUR, HUUUUR!?
 
Som jag nämnt tidigare så har jag vid ett flertal tillfällen sagt till killar att "Sorry, det där funkar inte på mig, jag har också läst the game!" Vid ett tillfälle visade det sig t.o.m att killen höll föreläsningar i raggning.. hoppas för hans skull inte att han hade med sig någon som skulle lära sig av honom den kvällen, han fick inte följa med mig hem om vi säger så!
 
Jag ser på ett TV-program som heter The Rules of Seduction, det handlar om killar som jobbar med att ragga på olika vis och den ena huvudpersonen ser ut såhär: 
 
Och han menar då att han aldrig haft ett jobb för han jobbar bara med att ragga och undervisa, men om han nu är så duktig, hur kommer det sig då att han legat med under 100 personer?? Det är över 350 dagar på ett år så för att ligga med 100 personer på ett år behöver man bara ligga med typ två i veckan och det bör väl inte vara speciellt svårt att få till om man är "proffs". Man kan t.o.m vara ledig/sjuk i två veckor och fortfarande göra det!  Sen undrar jag på frisyren också. Jag känner ingen som tar med nån med sån frisyr hem? Dessutom har han slapp hållning och framstår som ganska homosexuell, inget fel med det men det funkar ganska dåligt när man ska ligga med tjejer, eller?
 
Jag fick höra en ny favorit pick-up line dock: "I like girls with great shoes, cause great shoes indicates good taste in underwear". Den hade jag kanske gått på.. men igen.. nej, för hade det kommit från någon som jag inte själv bestämt att jag gillat så hade jag ju bara blivit irriterad.
Kontentan av det hela var iaf att alla hade dåliga morsor och egentligen bara ville bli älskade.. Det var ju fint..
 
Så ett tips till er tjejer, gå inte hem med dem förrän efter typ 100:e dejten och deras 500:e terapisession.. Så kanske ni blir lyckliga tillsammans, ni och er pick-up artist! Go helg! Och vad ska jag göra kanske du undrar? ..jag hoppas fortfarande på att S ska ändra sig och vilja gå ut.. annars så ska jag sy.. Yep, honest truth.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela