SkatanOchHolken

Hade in fb funnits hade jag haft ett rent hem

Publicerad 2013-05-18 12:08:00 i Diverse,

Det är ju universellt känt att studenter hittar på allt möjligt för att slippa göra det de ska, hade inte facebook funnits så hade jag troligtvis haft det jättestädat här just i detta nu men istället så ligger jag i sängen och äter chips. Jag är sjukt omotiverad. Jag tror att om facebook, skype, städning, fylla och killar inte hade funnits, då hade jag nog kunnat vara riktigt produktiv! Idag ska jag beställa business cards, det ska bli kul, känns väldigt vuxet, tror man kanske tappar några vuxenpoäng genom att ens förtag bara är påhittat och inte finns på riktigt dock.. "Hej, jag heter Cecilia, jag är fem år och leker affär". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela