SkatanOchHolken

Hur ska man bete sig?

Publicerad 2013-05-10 00:41:04 i Diverse,

Jag har lite svårt att vara mig själv för tillfället.. jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig.. jag känner lite som så att jag borde bete mig mer vuxet, mindre sarkastiskt och vara en bättre person. Men som bekant så tycker jag bara om hundar som ser glada ut och att ha folk över på middag.. så om jag inte utöver det får vara sarkastisk och barnslig.. hur ska jag då bete mig? Ja, det är nu alltså ingen som sagt att jag inte får fortsätta med detta beteende, förutom mamma (mestadels för att hon inte förstår sarkasm och ironi), men jag har ju märkt att det ibland inte riktigt går hem och att man kanske ibland kunde ha lite mer taktkänsla.. men igen, guuuud så tråkigt! Men igen, ack så snäll jag skulle vara om jag höll käften och tänkte före jag talade..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela