SkatanOchHolken

Lägga dig ner

Publicerad 2013-05-08 20:49:38 i Diverse,

Idag är en typisk sån dag som jag bara vill lägga mig ner och ge upp, att bara få lägga mig ner och sova och vakna upp i en annan tid, ett annat liv.. jag antar att saken inte blir bättre av att jag lyssnar på svindeprimerande musik och skiter i att laga mat och röker en miljard cigg och är full hela tiden och inte gör skolarbetet.. Jag tror egentligen att saker och ting blir annorlunda redan imorgon.. men eftersom det är som det är idag så ska jag dela med mig av en liten textrad som ni säkert hört på radion om ni nu lyssnar på radio (själv hörde jag den på en av englands kanske absolut sämsta nagelsalonger..): "Funny you're the broken one but I'm the only one who needed saving, cause when you never see the light it's hard to know which one of us is caving". Så jävla svårt att veta, håller helt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela