SkatanOchHolken

P R O D U K T I V I T E T

Publicerad 2013-05-17 00:26:13 i Diverse,

Jag har nog aldrig varit så duktig som den här veckan.. jag har bara målat naglarna en enda gång! Det har inte hänt på flera år! Därför unnar jag mig att bara skriva ut grejer ikväll och eventuellt brodera lite mellan klockan 00-01. Så då kanske det inte blir någon nagelmålning ikväll heller, känns konstigt. Jag kan för övrigt inte skriva ut något mer ikväll för eftersom allt alltid ska fucka upp samtidigt och gärna efter att butikerna har stängt så har både färgen i skrivaren och fotopappret tagit slut. Mitt månadsabonnemang på internet tog också slut idag, likaså mina favoritsmörgåsar i butiken på skolan, nakd-barerna i butiken och även smöret i mitt kylskåp men vad gör det, jag har ju fått hur mycket som helst gjort - research file - check!
 
När jag blir stor ska jag ta reda på var den där Lejon och fågelbilden kommer ifrån och köpa den och så ska jag ha den i minst två gånger två meter på väggen.. kanske i taket ovanför sängen så att jag kan se den när jag vaknar, då skulle jag vara lycklig varje dag!
 
Sen skulle jag även kunna tänka mig att ha samtliga plagg från bild två i min garderob, ska garanterat ha jackan, får jag det så kommer jag garanterat vara lycklig varje dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela