SkatanOchHolken

Sliten och stackars - ja just det, Aftonbladet!

Publicerad 2013-05-27 11:10:08 i Diverse,

Jag är på bra humör idag, så jag kanske till och med bjuder till och går till parken med nån kompis! Helst skulle jag vilja gå till parken med en kille som kan ligga på en filt, eller nej förresten, madrass och klia mig på ryggen, det hade varit trevligt, hade inte haft något emot att stanna i sängen heller. Jag tror att det är dags att tvätta.. och dammtorka och dammsuga.. spännande :P
 
Ja just det, nu kom jag på vad jag egentligen skulle skriva! Aftonbladet, neeej, hallåå, seriöst, lägg av!
 
 
Om mamma läser det så är det bra, jag får inte säga "ligger" för henne för att hon tycker att det låter så vulgärt.. jag vet inte jag, jag kan komma på både ett och två och tre värre uttryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela