SkatanOchHolken

Uppe med tuppen eller nere med nåt annat - funderar. Andreas (brorsan) med långt hår.. ser jag ut som utan smink

Publicerad 2013-05-17 03:30:00 i Diverse,

 
Och uppenbarligen tar jag bilder på mig själv, det var inget som bara råkade hända.. eller?
Sen så var det väl heller inte så att jag bara råkade vara uppe nu va? Jag har bara fruktansvärt dålig självdisciplin.. Och om nån undrar varför jag är grön under ögonen så råkar det inte bara vara så heller, nej jag tvättade bort sminket dåligt och jag hade på mig grön ögonskugga (eclipse) från Make Up Store idag och slog på stort och tvättade bort sminket med schampo istället för sminkborttagning och fick ont i ögonen och ja, sket helt enkelt i att det blev som det blev och nu sitter jag här och undrar varför fan jag fortfarande är vaken när jag har så mycket att göra imorgon!
 
PS. Kolla vilken stretchig näsa jag har, fått en basketboll rätt på framifrån utan minsta skada! Det är svinpraktiskt att inte ha något näsben!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela