SkatanOchHolken

Skatans julklappslista

Publicerad 2013-11-11 23:09:00 i Diverse,

I julklapp i år önskar jag mig de här fem sakerna:

  1. Bidrag till en biljett till Buenos Aires (för att hälsa på min vapendragare Mathilda)
  2. Art Pop - Lady Gagas senaste skiva (för att jag har alla de andra och gillar att ha CD-skivor)
  3. Att alla butiker i hela världen ser över sina produktionskedjor och börjar bete sig.
  4. Att jag får tummen ur och producerar några affischer som jag tror skulle kunna sälja riktigt bra.
  5. Att mitt företag går svinbra och att jag därmed kan resa så mycket jag vill nästa år (och alla andra år efter det såklart!)
Ah! Men nu ljög jag ju såklart... jag önskar mig ju såklart sex saker.. jag önskar mig sex också! Så på plats nummer sex, i julklapp i år önskar jag mig min framtida man. Han har följande kvaliteter:
  1. Superkul
  2. Ambitiös
  3. Bra klädsmak och musiksmak.
  4. Mörkt hår och definitivt inte lika blek som undertecknad.
  5. Kan tänka sig att bo precis varsomhelst. Det innefattar ställen som en stuga i Norrland likaväl som ett brittiskt mansion, skabbig lägenhet i Afghanistan eller en gammal biltvätt i Ecuador.
  6. Han har självfallet också ett sånt där leende som jag blir knäsvag av.
  7. Kanske viktigast av allt, han kan ta en diskussion och knäppa mig på näsan utan att vara dryg.
Spännande! Med tanke på hur bra det gått de senaste *host* 6 åren så tror jag definitivt mer på att jag får hela flygresan betald av en främling på gatan som råkat läsa bloggen men hur var det nu igen..? Sjätte gången gillt va! Just det!
 
God jul mina kära vänner!
 
Det här är min favorit från skivan (förutom den med snuskgubben R.Kelly) enbart för att jag gillar upplägget med att inte vilja vara ensam för alltid men inte kunna slita sig från "gypsy life". Jag förstår helt och fullt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela