SkatanOchHolken

Om jag hade varit kändis och det fruktade bukfettet!

Publicerad 2013-09-14 01:10:51 i Diverse,

Plötsligt händer det.. När du får oväntat besök.. Jag har fått oväntat besök. Egentligen var det väl inte speciellt oväntat alls med tanke på hur sugen jag är på fett i allmänhet, grädde och smör i synnerhet, gärna i kombination med socker. Så i sommar så kom det som ett brev på posten, det fruktade bukfettet! Min mage som alltid varit relativt platt blev plötsligt med bilring. Vilken satans otur! Om jag hade varit kändis så hade det publicerats massor med bilder i världspressen där man kommenterar på bukfettet. Men det är jag inte! Så då publiceras det istället utvalda bilder där bukfettet göms av flyt med kameravinkel och diverse strand/sandlek. Fortfarande paparazzibilder dock! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela