SkatanOchHolken

Hej!

Publicerad 2014-06-10 01:36:00 i Diverse,

Sen sist så har jag då varit i Buenos Aires och blivit dumpad minst en gång, eller ingen beroende på hur man ser på det, allt är ju relativt. Eftersom vi inte var ihop så kan jag ju inte ha blivit dumpad och eftersom han inte sa att han dumpade mig så kan jag heller inte ha blivit dumpad.. Men jag blev helt klart förd bakom ljuset. Av en 20åring. Åh herregud. Jaja, så kan det gå, haha. Ja, om jag inte ska driva med situationen så var det ju himla trist eftersom han var en av de få intelligenta killar jag dejtat, jag gillade honom t.o.m en hel del. Jag tror dock att han gillade sin tjejkompis mer än vad han gillade mig. Ödets ironi är så himla lustigt. Jag sprang på ett gammalt, tja.. vad ska vi kalla det, nån form av ex, och efter det så bestämde jag mig för att jag skulle börja lita på honom och då bestämde han sig tydligen för att han skulle dumpa mig. Men jag känner ungefär såhär i förhållande till det hela: 
 
Att springa på det här "exet" var det bästa som hänt i år eftersom jag fick allt som jag trott om varför det gick så käpprätt åt helvete bekräftat. Och han ska ha barn också, så då behöver jag inte fundera på det.
 
Såg en snygg kille idag.. han hade tatuering på fingrarna.. det stod visserligen L O V E.. men vad står det då på andra handen? Handtatuering är ändå ganska off måste jag säga för att inte tala om halstatueringar. Pluset med honom var att han inte såg ut att vara 15 och även att han åkte skateboard. Tio minuter senare såg jag en annan snygg kille. Två på en dag, det var ganska bra jobbat alltså, way to go Huddersfield! När temat nu är (oväntat) på killar så såg jag en annan gammal fling häromdagen och igen en annan dag, han såg snygg ut så det var ju kul för honom och trist för mig eftersom jag var ett svin mot honom. I övrigt har jag gjort en hel del skolarbete (såklart inte tillräckligt men en del) och mellan det har jag hunnit instagramstalka ett annat gammalt ris. Han var tyvärr också snygg, skitsnygg och det var ju synd eftersom han var ett svin mot mig. Åhh jag önskar att jag kunde berätta hela den historian för er men den är så grov så jag tror faktiskt att det är nån form av 90årsgräns på den.
 
Buenos Aires bjöd på många bra hundbilder, massor med god mat och schysst balkong, jag fick fria händer så jag massakerade ett träd. Skitbra blev det. Glömde datorn och missade nästan flyget och åt världens bästa pizza i Boston och blev raggad på av en portugisisk gift 51åring med mexikansk älskarinna.
 
Jag kommer med största sannolikhet att flytta till Barcelona i höst så det blir bra! Då ska jag bo ensam har jag bestämt. Och ha balkong! Ja jävlar vad balkong jag ska ha! Kanske t.o.m ett apelsinträd! Och åka till Schweiz.
 
Sen är jag supersugen på att åka till Iran så det blir kul att se vem jag ska kunna lura med mig dit.. och för vilka pengar.. :D (Ja, det får ju såklart bli mina pengar.. undrar bara var de ska komma ifrån).
 
..Jag veta att det är en katt! Men hund som hund väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela