SkatanOchHolken

Ett säkert tecken på att han är en skitstövel

Publicerad 2015-09-20 06:04:17 i Diverse,

Ett annat spännande gammalt nattinlägg från två år tillbaka:
 
Killar sägs ju bara behandla en som man tillåter dem att behandla en och jag tror att det stämmer ganska bra. Jag har av egen erfarenhet nu kommit fram till ett säkert tecken på att någon är en skitstövel och borde kastas ut ur ens liv fortare än kvickt. Det är dock väldigt svårt för mig eftersom jag dels har oturen att vara tjej och dels har oturen att vara väldigt romantiskt lagd..

Något som inte hänt mig bara en gång utan åtminstone tre gånger nu, med killar som jag verkligen gillat och en fjärde gång med en kille som jag inte direkt gillade så mycket, är att jag träffar dem, intresse väcks hos båda parter (tror jag tills jag vet bättre) och de säger: När vi får barn/om vi får barn.. eller/och jag tror att jag kommer gifta mig med dig/när vi gifter oss så..

Vad som händer då är ju såklart att jag blir smickrad eftersom jag gillar dem, samtidigt blir jag helt ställd och förstår ingenting och kan därför inte ge någon vettig respons som sig ju bör i form av t.ex: Jag kan inte ta någon seriöst som säger sådana saker i ett stadie där de knappt känner mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela